Tuesday, March 10, 2009

FARHAH 2ND B'DAY!!!

Happy b'day to uuuu....happy b'day to uuuu...happy b'day to Farhah...happy b'day to uuuu...

Ibu dan Abah doakan semoga Farhah Widad menjadi anak yg solehah, dipanjangkan umur,dilimpahkan rezeki yg halal, anak yg pintar, cantik dan berjaya di dunia dan akhirat...Amin!!!

Begitu cepatnya masa pun berlalu...tup-tup Farhah pun dah menjangkau umur 2 tahun dah. So memandangkan b'day Farhah kali ni jatuh pada working day aku dan my hubby pun bercadang mengadakan sedikit majlis pada weekend lepas. Pada asalnya ingat nak bawa Farhah jalan je kat mana-mana tp memandangkan my hubby tak dapat cuti so aku dan my hubby pun bercadang buat sedikit majlis kecil-kecilan sempena b'day Farhah ni. Majlis kali ni dibuat di Restoran Prince Of Wales berdekatan ja..tak jauh dari rumah kami. Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar sekali. Farhah pun nampaknya begitu gembira sekali pada hari tu. Bila ditanya ja kepadanya..." Farhah Happy tak ari ni?"....di jawabnya balik" Happy". Tanya lagi "Best tak?" jawabnya "Best...(sambil ditunjukkan isyarat best dijarinya sekali dgn gaya yg bersungguh-sungguh)". Alhamdulillah seronok rasa hati ibu dan abah.

Terima kasih tak terhingga daripada kami sekeluarga di atas mereka yg sudi hadir memeriahkan lagi majlis tersebut dan juga jutaan terima kasih diucapkan di atas segala hadiah yg diberikan kepada Farhah Widad. Kepada yg tidak dapat hadir, Insyaallah ada rezeki nanti kita jumpa lagi di lain masa. Terima kasih juga kepada pihak restoran Prince Of Wales yg memberikan kerjasama pada hari tersebut terutamanya kepada En.Kamal yg telah membuat "surprise" kepada kami sekeluarga dengan menyiapkan hiasa sempena b'day party farhah ini. Terima kasih juga kepada Ustaz Suffian yg sudi membacakan doa selamat pada majlis tersebut. Alhamdulillah. Segalanya berjalan dengan lancar dan selamat.







Keesokannya pulak kebetulan aku dan my friend lyza cuti sempena Hari Keputeraan baginda Nabi Muhammad SAW so kami pun mengambil kesempatan dengan membawa Farhah berjalan-jalan di Picaddily. Sebelum keluar dari rumah sempat pulak suruh Farhah jadi model sekejap di rumah. Farhah pun sporting...apa lagi teruslah bergambar sakan pada tengahari tu...."CAYALAH ANAK IBU DAN ABAH NI....!!!"



THANKS TO ALL OF UUUUU.....INSYAALLAH ADA REZEKI KITA JUMPA LAGI DI LAIN HARI......TATA!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home