Monday, January 19, 2009

FARHAH SAPU CARPET!!!

Hai si comel aku ni, tak leh duk diam langsung...ada saja yg terlintas di kepala otaknya nak buat itu lah ini lah....Tuptuptup tanpa aku sedari (tengah mengemas dapur) tiba-tiba ja aku terperasan dan terasa sepi ja rumah. Eh! Farhah mana ha??? Baru ja tadi bersihkan dia lepas pupu(berak) kat toilet, aik tak dak pun atas katil aik dia buat apa pulak dah...sunyi sepi ja??? Cengcengceng....tengok-tengok dia duk tengah asyik menyapu carpet kt living room. Hai pandai pulak dia mencari penyapu carpet tu...padahal aku dah sorokkan kat celah-celah almari tu....ishishishk! Hahah tergelak besar aku...hemmm pandai pulak anak aku ni sapu carpet...agaknya dia dok tengok kut kadang-kadang bila aku dok sapu carpet tu kalau ada makanan tumpah. Boleh harap lah jugak rupanya anak ibu ni.
Lantas aku pun terus snapkan gambarnya tanpa dia sedari. Hehehe!!! Kira ok lah ni kan....1 tahun 10 bulan dah pandai sapu carpet....Besar esok jangan lupa rajin-rajin tolong ibu dan abah tau!!!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home