Wednesday, August 16, 2006



RAIHAN AT HOLIDAY VILLA HOTEL!!!

Pada tanggal 18/07/2006 ni lah tarikh yang aku tunggu-tunggu untuk melihat show RAIHAN secara terdekat sekali (depan mata betuilah katakan) yang diadakan di Hotel Holiday Villa London. Ni bukanlah setakat menonton shownya saja malah aku turut membeli tiket makan malam bersama Raihan lagi di hotel ni dan harganya pun boleh tahanlah....£25 sorang (Rm 175.00). But minat kumpulan nasyid yang terkenal ni punyai pasal tutup mata je lah membayarnya. Janji puas hati beb!!!
Hai merdunya nyanyian nasyid kumpulan Raihan ni....menusuk kalbu rasanya.....hehehe!!! Tak hairanlah kalau Raihan ni famous pun kat seluruh dunia ni, sampaikan Queen Elizabeth kat England ni pun meminatinya. Haa sape lagi tu yang kat sana minat Raihan cepat angkat tangan!!!!! Satu,dua,......lagi-lagi....hahaha!!!
Ni lah sedikit sebanyak semasa aku n kekawan sempat berposing bersama anggota Raihan di Hotel Holiday Villa London. Tapi sayangnya masa ni penyanyi utamanya Nazri dah pun keluar daripada Raihan untuk menjadi seorang pendakwah bebas dan mengurus businessnya sendiri. Walaubagaimana pun diucapkan 'Selamat Berjaya' kepada Nazri dalam segala apa jua yang ingin dilakukannya dan semoga diberkati ALLAH selalu. Tapi tak pe penyanyi utama yang menggantikan Nazri ni pun boleh tahan jugak suaranya......Haa nak tau namanya sape???? Same nama dengan my hubby jugak....Nordin. ' Eh Bang!! Janganlah jeoules pulak....Alah, nuzul minat suaranya je.....namun abang ku sayang juga lah yang menjadi buah hati pengarang jantung ku sorang ni!!!!' Alah si hitam manis ni, oh hitam manis, pandang tak jemu,yang hitam manis pandang tak jemu.....Hehehe!!!Eh apa pulak dok berlagu-lagu pulak ni....Hai sudah-sudah. Mai kita tengok pulak gambar-gambar bersama Raihan di Holiday Villa Hotel ni.....
Ya saksikanlah!!!

Ha....gambar yang kat bawah ni pulak gambar posing-posing kat Holiday Villa Hotel sementara aku dan kekawan nak cau balik rumah masing-masing. So, aku pun tunggu apa lagi sementara dah ada kesempatan ni, janganlah lepas peluang....berposinglah aku habis-habisan di sana.
Berita Terkini!!!
Ooops apa pulaklah ni yang si lyza dok tunjuk-tunjuk kat perut aku ni...Isyh,isyh,isyh....oi malulah...hehehe!!!Sebenaqnya ni lah aku nak bagi tau ni ada berita terkini sikit yang ingin aku sampaikan,,,,,,tau ape dia??? Sebenarnya pada tanggal 17/07/06 aku baru ja menerima satu berita gembira buat aku,my hubby n family yang aku dah pun 'Pregnant' sebulan setengah dah. Ini pun baru tau je...selepas aku pi scan pada hari tu. Macam mimpi pulak rasanya. Alhamdulillah syukur pada Allah yang mengurniakan rezeki ni. Tu lah pasal si lyza ni sibuk benar dok tunjuk perut aku ni.
Ini lah saja cita-cita buat masa ni yang dapat aku coretkan buat kalian semua....Insyaallah ada masa nanti aku coretkan lagi di lain hari.
Tata,titi,tutu......daaa....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home