Wednesday, April 09, 2008

APRIL SNOWWW!!!
Pada pagi Ahad lepas tiba-tiba aku mendapat panggilan daripada my hubby mengatakan yang snow turun lebat pada pagi tu. Aku pun terus saja memandang ke luar tingkap di bahagian dapurku, lantas terus ku jerit "Kak Niza,snow-snow". Apa lagi kakak iparku pun terus meluru ke tingkap dapur sambil terjerit-jerit keseronokan " Eh,macam kat televisyenlah....bestnya". Sebenarnya plan asal kakak ipar aku sepatutnya balik ke Malaysia 23/03/08 ari tu tetapi memandangkan ada hal sikit kat sini maka ditunda pulak tiketnya ke 6/4/08. Tetapi kebetulan pulak hari yang sepatutnya kakak ipar aku balik pada 23 aribulan tu pun snow turun lebat jugak tapi tak stay sebabnya bercambur dengan air hujan. Kakak ipar aku still seronok almaklumlah pertama kali tengok snow, tak stay tak pa katanya ,janji dapat merasa dan melihat snow turun Alhamdulillah. Tup-tup tak sangka pulak hari yang betul-betul kakak aku nak pulang turun pulak lagi sekali snow dan kali ni snow lebat dan stay. Apa lagi seronok bukan kepalanglah lagi kakak ipar aku ni. Dapatlah bergambar dengan snow yang stay tu. Farhah dan aku pun tak lepas peluang juga bergambar pada ari tu. Tapi gambar Farhah pulak ditangkap menggunakan kamera kakak ipar aku so tak dapatlah nak masukkan kat dalam blog ni. Cuma gambar yang ada dalam camera handphone aku sajalah yang dapat aku pamerkan kat blog ni. Rezeki kakak ipar aku lah dapat bergambar dengan snow yang lebat dan stay sebelum dia balik...ni lah juga salah satunya pengalaman yang indah buat my sister in law sepanjang tempoh dia berada di sini sebelum dia bertolak pulang ke Malaysia. Alhamdulillah rezeki daripada Allah Taala.







0 Comments:

Post a Comment

<< Home