Tuesday, April 08, 2008

Farhah Widad bersama Mawi World!!

Sebenarnya dah lama aku nak masukkan gambar Farhah ngan Mawi ni masa dia mai sini bulan 2 ari tu. Tapi asyik terlupa ja. Tetiba ja teringat pulak Farhah ada bergambar dengan si Mawi world ni bila tengok online kat internet pasal mawi menang anugerah bintang popular baru-baru ni. So apa lagi teringat pulak nak masukkan gambar Farhah bersama mawi dalam blog ni. Oh ya jangan lupa ya nanti tengoklah rancangan "Langkah Mawi" di astro kalau tak silap aku bermula april ni setiap hari Ahad kut. Bukannya apa sewaktu Mawi ada buat short show bersama pelajar universiti kat sini, aku pun dah lupa uni apa....aku,my hubby,farhah dan kekawan yang lain pun ada turut serta bersama menontonnya. So masa dia orang ni membeli cd mawi aku pun tak melepaskanlah peluang membelinya oleh kerana nak mendapatkan signature si mawi ni. Masa dah lepas mendapatkan signature tu aku pun berbuallah sekejap dgn si mawi ni so masa tu lah pihak astro ni rakamkan gambar aku n Farhah bersama Mawi masa tu. Kebetulannya orang yang ambik rakaman tu sekampung pulak dengan my hubby....soooo apa lagi......ambiklah peluang yang dah ada tu.Heheh!!!



Haaaa jangan main-main...bukan saja Mawi saja yang world, Farhah pun World tau!!!

Tata....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home